Bloggaren Sanniestyle besvarar frågor ;)

0kommentarer

i brist på annat så läste jag kissies blogg och såg att hon gjort en sån där blogglista. Ja, jag läser hennes blogg ;) Kanske inget jag direkt stoltserar över, men den är roande höhö. Så här kommer den. Enjoy
Senaste
Låt du hörde: Ortens favoriter- Labyrint
Film du såg:
Mat du åt: spaghetti och köttfärssås
Kram: älskling
Puss: Malkin (hunden)
Känslan: mensverk! :(
Bråk: Älskling
Resa: Malta med brudarna :D
Glädje: efter att ha varit í stallet i 4h är man rätt nöjd!
Längtan: pengar
Dröm: Att någon hade klöst min sadel så att det var en massa rivmärken på den!
Personen du träffade: hästen! hihi
Person du pratade i telefon med: maam
Personen du fick sms av:  emmy
Gången du var utomhus: utanför huset för 10 min
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  typ... några vekor sedan
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Oj, svårt! Landet tror jag. Landet, fast NÄRA till storstad=perfekt!
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: hmm.. Har faktiskt blivit en fiskälskare på senare dar!
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller Expressen: same shit diffrent name ;)
McDonalds eller MAX: MC donalds
Vin eller Öl: Vin!
Charter- eller skidsemester: Charter..
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: hockey!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga I think ;D
Sommar eller vinter: Sommar!
.
Fem saker du alltid har i ditt (älsklings) kylskåp?
- Kött
- dadlar
- ost
- cola
- potatis
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min häst
-  älskling
- pengar (fast är typ alltid utan det :D)
- MAT!!!
3 saker du inte kan äta?
INGET! Kan fan inte komma på ngt! (jävla fetto )
Två saker som gör dig glad
bra betyg
KÄRLEK
Pengar
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
pluggar...
.
Senaste
Låt du hörde: Ortens favoriter- Lanyrint
Film du såg:
Mat du åt: spaghetti och köttfärssås
Kram: älskling
Puss: Malkin (hunden)
Känslan: mensverk! :(
Bråk: Älskling
Resa: Malta med brudarna :D
Glädje: efter att ha varit í stallet i 4h är man rätt nöjd!
Längtan: pengar
Dröm: Att någon hade klöst min sadel så att det var en massa rivmärken på den!
Personen du träffade: hästen! hihi
Person du pratade i telefon med: maam
Personen du fick sms av:  emmy
Gången du var utomhus: utanför huset för 10 min
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  typ... några vekor sedan
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Oj, svårt! Landet tror jag. Landet, fast NÄRA till storstad=perfekt!
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: hmm.. Har faktiskt blivit en fiskälskare på senare dar!
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller Expressen: same shit diffrent name ;)
McDonalds eller MAX: MC donalds
Vin eller Öl: Vin!
Charter- eller skidsemester: Charter..
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: hockey!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga I think ;D
Sommar eller vinter: Sommar!
.
Fem saker du alltid har i ditt (älsklings) kylskåp?
- Kött
- dadlar
- ost
- cola
- potatis
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min häst
-  älskling
- pengar (fast är typ alltid utan det :D)
- MAT!!!
3 saker du inte kan äta?
INGET! Kan fan inte komma på ngt! (jävla fetto )
Två saker som gör dig glad
bra betyg
KÄRLEK
Pengar
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
pluggar...
.

Kommentera

Publiceras ej