Galet vårdbiträde

0kommentarer

hejsan alla sötnosar! Jag har ehh.. Jobbat!
Har inte jobbat på skitlänge. Den jobbiga Nazi-tanten har tydligen dött. Ursäkta att jag kallar henne jobbig, men hon var verkligen det. Alla tyckte det! Hon har nog det säkert bättre nu. Så nu slipper jag oroa mig över att tillbringa en tid som slav hos henne, för det var så hon behandlade människor.  Tror jag ska ta en powernapp! Även om jag bara jobbade till kl 13, så är jag trött och ovan. Dagen i all ära har gått fint. Man hittar ganska snabbt tillbax i rutinerna igen. Har träffat lite nya tanter. Allt gick bra förutom att jag inte hittade ingången till den ena tantens lägenhet, så kom typ försent. Trodde tanten i fråga skulle bli pissed off, men tvärtom. Hon välkommnade mig med ett leende och ville att jag skulle komma tillbax fler gånger! Det ja menar, jag kan det där med broderi, välja kläder, tillaga frukost and so on! :D

Kommentera

Publiceras ej