jag mitt dumma nöt

0kommentarer

trodde jag skulle till sjukan idag, men det visade sig att det var i morgon istället. Hade skrivit fel i min kalender! Jobbig jag är, stressade som fään för att hinna rida på morgonen å sådär. Imorgon har jag dessutom redovisning i skolan om ett matematiskt dataprogram, så det blir inget sjukhusshit imorgon heller.
Nej, nu måste jag avsluta detta blogginlägg på direkten innan jag skiter på mig. Jag åt nämligen upp en hel ask läkerol-lakrits! Bäst att passa på att sprutlackera pokvännens lägenhet nu när han är på praktik... Visste ni det? Jag har fobi att bajsa på andras toaletter? Kan bara bajsa hemma och när andra inte är närvarande. Okej, det lät fel. Jag menar att det är så jävla lyhört i hans lägenhet så jag kan inte skita här, utan att jag tänker på ljudet. Assa jag är typ störd som skriver det här. Har ni några fobier?

Kommentera

Publiceras ej