kritiker i vardagen.

0kommentarer

grubblar på en sak!..  Tänk på att den "kritik" du förmedlar kan vara något som din vän faktiskt sökte efter. Ibland vill man bara rikta ett stort Fuck you- finger till alla dem som ska tro sig veta så bra... Sen har dom ingen grund att stå på. De själva har lixom inget förhållande och kanske rent av ligger runt alla helger som går.  Jag är åtminstonde inte dum nog och låter mig utnyttjas som många andra tjejer gör. Den tiden är förbi. Tror ni själva på telefonsamtal mitt i natten inkluderat med akohol betyder kärlek? Att pubrundor återgår till något för evigt? Ta det lugnt i halmbädden tjejer! Okej, om ni vill ligga, men håll er till det och börja inte lipa sen när killarna behandlar er som madrasser.. Jag har själv varit där och lärt mig av mina misstag. Det är lätt att kritisera andra, när man själv har ett splittrat hjärta.

Kommentera

Publiceras ej