- Du är inte klok Sanniestyle!

0kommentarer

Min och Elins utgång var långt ifrån lätt. Egentligen skulle Elin hänga med mig till campus och festa, vi skulle ha fett roligt! Men såklart skulle gästleggen vara slut. På nått vis var jag sugen på att dra ut, så ringde upp Elin 20 min innan bussen skulle avta från Ljungby till Växjö. Körde som en idiot och hämta upp henne, men det sluta med att vi missa bussen med två minuter, äre snyggt eller!? Hur gör man då? Jo man ringer min farmor Elsa och frågar henne utifall man kan låna hennes  bil. Jojjomen, det gick ju prima! ;) Eller mja sådär va..
Nu till alla missar under kvällen.
* ingen förfest, för alla e så jävla dryga.
* Pimplar vin i bilen.
* Lampan i bilen släcks? = Batteriet= dött. Helt omöjligt att starta biljävlen
* ska betala parkerinsavgift= funkar ej. För att 1. den tar ej emot lösa pengar. 2. Inte vårt slags bankkort.
* kasst med folk inne på grace
* dom spela inte ens tenecious D- Fuck her gently när vi bad dom. Anledning; den fanns inte!!!! Insane fan.
* min ring gick sönder (hjärtringen).
* Vi handlade massa drinkar i baren... och var på flera uteställen, snällt mot min plånka! nat.
* Vi tog massa pinsamma bilder med "mikke" vår v.i.p.schaufför
* Jag ställde upp på massa videoklipp.
* Jag snackade förortsspråk hela kvällen typ.
* De enda som ville ställa upp och dansa med oss var antingen fula, feta eller kåta offer.
* Jag halkade inne på Loft! (kanade ner för trappan och åkte på min onda röv)
Trots att kvällens missar utgjorde en stor del , hade vi trots allt skitkul! Vi drog på efterfest och hamnar med några snubbar! Dom var fett sköna och roliga ändå. Klockan var väll sisådär 4 när vi bestämde oss för att säga adjö till nattens nyfunna vänner. Jag var lite för feg att sova hos dom och med tanke på att en vän till mig bodde precis mitt över i nästa hus, så bestämde vi oss för att våldgästa och bjuda in oss själva för att slagga där. Det gick ju bra, förutom att jag vaknade med att skrika rätt ut om mitt ben som krampade sönder av ngn anledning!?

Kommentera

Publiceras ej