Bad girls have more fun.

2kommentarer

Igår trodde jag nog att jag var väääääärsta bruden eftersom jag stod och shakade loss på en lokalfest framför en hög grabbar i soffan till tonerna av 2pac.
"First off, fuck your bitch
And the click you claim
West side when we ride
Come equipped with game
You claim to be a player
But I fucked your wife
We bust on Bad Boys
niggas fuck for Life"

- Det är typ det enda jag kan i låten, med reservation för fel av uttal och påhittade ord när jag glömmer bort i texten. Pinsamt att jag stod och dansade som fan framför alla igår?.. Jaja what a hell, fick ju iaf upp soffliggarna på golvet till att fortsätta dansa lite dirty med mig hehe!
Kvällen var riktigt lyckad trots att vi dissade utgång. Vi satt på donken istället. Jag trodde jag var nykter. Det var jag inte. Efter vi hade ätit blev det värre av någon anledning? Sedan skulle vi åka hem med bussen. Det låter ju ändå stabilt? DET VAR DET INTE!. Längesen man hade så jävla kul på en buss. Erika och jag sörplade i oss det sista från Bag n boxen och spelad in massa sjuka videoklipp. Dessutom vart vi busiga och rökte en cigg i bussen. Det är ju också rätt normalt? Haha aja lyckad kväll! Idag blire vin och cider istället. Det ska bli jäkligt dajligt! Nu ska jag bort till stallet och rida ohlalaaaa ;)

2 kommentarer

A N G E L I J N A S

24 Apr 2011 00:44

afölja varandra på bloglovin?:)

sannie

24 Apr 2011 14:08

sure ;)

Kommentera

Publiceras ej