Betongbarn

0kommentarer

Hej hej bloggen! Ledsen för lite halvtradig uppdatering!... Min helg har varit super!
Först hade jag sleepover hos min kära vän Elin tillsammans med lite vin och girltalk. Vi kom fram till att vi ska göra en liten bok typ en "burnbook" där vi skiver ned alla galenskaper som vi varit med om... För vi håller nästan på att glömma bort dom.. Och det vore ju förfärligt.. Vi låg och snackade mitt i natten om allt möjligt, typ ens första ligg å sånt. Jag hade glömt bort hur jävla patetiskt, roligt minne jag har utav det! De ska inte förbli ett minne blott, utan ska självklart klottras ner i den kommande "burnbook;en".
Igår bestämde jag mig för att grilla med några av mina polare från växjö. Spontan som jag är tog jag såklart med mig mina grymma brudar mikaela och elin. Det blev en trevlig kväll. Jag skrattar högt för mig själv, för när jag tänker efter så kommer jag ihåg att jag och Elin dansade väääääärsta sextistiska danserna och betedde oss som vääääärsta skådespelerskorna hehe! Sedan hände lite andra efterblivna saker också, typ som att en kille sa till mig att man inte kunde strypa en person med en hand. Då sa jag att det kan man väll visst det, bara man är tillräckligt stark.
"Ska jag prova eller?" Sa jag med ett hånfullt alkoholiserat skratt
"aaa visst".
Efter att ha klämt lite på snubbens hals (mest på skoj såklart) började jag asgarva.. Ni fattar inte hur jävla roligt det såg ut? Tänk er själva en helt terrified min, helt vit i ansiktet innan jag ens tagit grepp! hahahah, aja riktigt bra folk på festen och så annars.
Sedan drog vi till Sivans. Vi drog dit skittidigt ;S! Så jag hann tröttna för det var först inte så jätte mkt folk. Sedan när allt coolt och intressant folk kom, då hade jag redan dragit. Typan assa!
Aja ha en bra kväll på er. Måste inviga inlinesen snart. Eller rollerblades/ rullskridskor som mamma bruka säga xD

Kommentera

Publiceras ej