Bland det värsta jag vet!

3kommentarer

Varför föddes jag till matvrak? Jag kan tycka det är ganska jobbigt ibland..
Halli hallå i bristande inspiration om vad jag ska skriva, så har jag idag kommit fram till vad som är bland det värsta jag vet. Har dock inte kommit på vad det värsta är, men på toppen ligger följande situationer/ämnen:
1. Något som jag har fruktansvärt svårt för är att gå på offentliga toaletter eller hemma hos någon annan. Jag hatar faktumet att det är så lyhört och att omgivningen kan höra när man kissar eller lägger ett lass. Även om det är mänskligt att utföra både nr ett och två på toan, så gillar jag inte alls att gå på toaletter... Det är tur att det inte är så värst lyhört på universitetet och att toaletterna där är någolunda fräscha. Annars hade jag nog gått runt med ständig magknip...
2. När det förekommer urindroppar på toalettringen eller ett såndär krulligt könshår. Waaaak! Jag har fått erfara detta to many times I guess.
3. Eller som idag när jag är skittrött och har sett fram emot hela min väntan på bussen att få slummra 1h. Vad händer då? JO självklart sätter sig en gammal gubbe jämte just mig? WHY? Det är inte första gången folk sätter sig jämte mig, när det finns platser överallt. För det första sitter jag och har "paxat" min plats med en fet väska, för det andra tittar jag bort när han börja närma sig. Mer uppenbart blir det väll inte?  Ush jag vet att det kan låta lite dubbelmoral över detta eftersom jag faktiskt jobbar med äldre. Jag har inget emot pensionärer, men när jag åker buss, då åker jag buss och har mina åsikter. Whatever, denna gubbe luktade iaf svett, var oljig och skitig, flåsade som en hund, hostade och harklade sig och till råga på allt upptog han all plats! Han tog upp så mkt plats att hans armbåge spetsade emot min arm. Det gör ont känner jag nu, känns som ett blåmärke typ hehe! Jag kunde sova litegrann i varje fall, men vaknade upp med nacksparr och lite halvt inklämd i glasrutan för gubben var ju inte direkt snål med att ta plats.
Känner ni igen er? Vad tycker ni det värsta som finns är?/ Sannie

3 kommentarer

idd *host*

05 Apr 2011 18:29

olika grejs!



1. När en kille sover över och han frågar "borstar du aldrig tänderna" Så gjorde man inte det bara för han inte skulle känna sig äcklig själv lixom.. fyfan vad äcklig man känner sig och ogillar det läget xD

2.Att vara olyckligt kär =( och få se bilder på killen med en annan tjej på facebook!

3. Finnar

4. Mens

5. När man är hemma hos en kompis och ska käka. och de bjuder på något man verkligen inte gillar.

sannie

05 Apr 2011 20:25

Du fyfan det där var bra saker... Jag KÄNNER IGEN!!!! ALLIHOPA faktiskt :/! hahahah fyfan vad kul nr 1 var... Har varit med om en linande situation xD

Idd

05 Apr 2011 23:08

Ja du hade missat en del där! ;)

Kommentera

Publiceras ej