Den 20/4

0kommentarer

Idag har jag varit lite sådär halvt hälso/halvtaktiv! Jag åkte inlines till bussen idag morse. Såg nog lite roligt ut, när jag åkte i stuprörsjeans och kavaj. Lite småjobbigt att åka med min handväska, men what to do när man inte har cykel? Sedan hade jag seminarie om Miljön. Det var skittråkigt, trots att jag önskar att jag vore veggo och värnade om miljön så är det endast en önsketanke! Jag skulle aldrig klara det. Åkte inlines efter att ha åkt bussen hem till Ljungby också. Sedan var det bort till stallet och rida två hästar! Sist men inte minst gick jag en powerwalk. Jag skulle vilja ha en hund som håller mig sällis... Det hade vart nice.
Det enda ohälsosamma som skett idag är väll min middag. Den bestod av godis hehe! Hade inte råd till något annat, när jag var i skolan :O. Guldnougat är fan jobbigt gott och likaså salta S. Det andra problemet uppstod när jag var hemma. Det fanns inget pålägg, så jag fick ta majonäs på rostbrödet! Det var mäktagott, men det känns som jag fettar smör snart. I morgon funderar jag på att köpa massvis med frukt. Jag älskar frukt.
Ett kort med webcammen sen jag var hemma från skolan
Jag är störd när jag är hemma själv. Jag brukar springa runt och prova kläder och lyssna på hög musik. Förresten jag vill ha nya highheels. Tips på BEKVÄMA och snygga är välkommet!

Kommentera

Publiceras ej