en dröm jag har.

0kommentarer

Jag har funderat över en sak. Om en dröm jag har. Jag skulle vilja bo på skärgården typ. Där det är nära till vatten, öar och fina båtar. Sedan ska det finnas ett stall bredvid mitt vita hus. Där ska Elmer Wood stå. Min gråa vita springare. Jag tror faktiskt inte jag vill sälja honom. Jag tror snarare jag vill ha kvar honom hela livet. Jag ska fortsätta att tävla på hobbynivå och så ska jobba som lärare i en annan ort. Sedan ska jag extraknäcka inom någon webbtv och vips så blir jag så pass omtyckt att jag syns i varenda tvruta som t e x programledare eller skådespelare. Jag är omtyckt i min vänskapskrets och lever hälsosamt, bär mode och har skaffat mig intresse av konst och inredning. Min man och jag brukar ha vinkvällar tillsammans med andra par i grannskapet. En framtidsdröm om när jag blir stor. När blir man stor? Jag vill inte bli stor nu. Jag är fortfarande ungdom och vill leva livet. Detta kom jag på nu vid 00.004, creepy.

Kommentera

Publiceras ej