en klapp på axlen

0kommentarer

Idag är jag värld bekräftelse om det så vore en klapp på axlen.  Jag har lixom gjort så mycket idag.
Jag har t e x städat hela övervåningen inklusive mitt rum, dammsugit, plockat i ordning disk, kört brorsan till skolan och till sist, men inte minst städat bilen in och utvändigt! Det tog en jäkla tid att städa bilen, men så är det väll när man har häst! Nu ska jag hämta mamma och sen blir det stallet.
Jag var ganska trött efter bilstädningen så när jag skulle käka en burk majs och värma den i micron snurrade jag till det i skallen lite. Jag tänkte göra lite citronsaft och skulle just hälla i citronkoncentratet i tillbringaren, men vad händer? Jo jag häller citronsyran i skålen med majs :/. Det var inte riktigt lika gott som de brukar, något syrligt hehe!
mitt lilla cribb till rum ser ju inte så städat ut, men jag lovar er att det är det! Köp aldrig en svart matta, all skit syns :O

Kommentera

Publiceras ej