en lättnad.

0kommentarer

Som ni kanske märkte i föregående inlägg hade jag en inte fullt så kalasaktig kväll. Ni märker att jag lyckats lämna ut mig lite väl mycket och med tanke på min kassa stavning förstår ni säkert varför. Jag har nämligen förmågan att vid varje alkoholkonsumtion lämna ut mig alldeles fööööör mkt. Jag hatar det. Jag pratar med människor om mina bekymmer och problem som om alla vore godtrogna lyssnare. Hur som helst, vad jag ville komma till är att jag har några fantastiska nyheter att berätta:
1. Jag har hämtat min jacka, plånbok och min mobil! (Jag hade tydligen hängt in den på Harrys) GLAAAAAD!
2. Jag åt inte pizza igår. Det är jag glad för med tanke på att det inte hade varit fullt förträffligt att spy upp den i morse.
3. Min hatt är dock fortfarande spårlöst försvunnen, men det gör inget för den var ganska lojj ändå.
Det var längesen jag mådde såhär riktigt dåligt. När jag tänker efter har jag nästan mått så här dåligt varenda gång jag umgåtts med Milla och co. Detta för att de är inbitna alkoholälskare, vilket jag inbillar mig att jag också är. Vad jag har förstått är jag långt ifrån det. Jag tror lixom att jag kan dricka med samma mängd och hastighet som dom, men där ligger jag ta mig fan i lä. Hujeda mig vad sämst jag mår. Den skallevärk som råder i det jag har till ärthjärna skulle jag inte ens vilja ge min värsta fiende. Magen är helt tjock och jag får inte i mig ngn mat, för då riskeras allt att komma upp igen.. Tråkigt med tanke på att Pappa och Apa har lagat awesome mat! Det sjuka är att jag vaknade vid klockan 12.20 idag och mår såhär äckligt dåligt. Jag menar, borde man inte sova bort fyllan? Folk snackar om att knark är farligt. Jovisst, men alkohol måste nog allvarligt talat vara den värsta drogen ever! Vad har jag lärt mig av min kväll då?
1. Ännu en anledning att INTE gå ut och festa i Ljungby.
2. Ett nytt försök om att bli nykterist borde uppmanas!
3. Att milla och jossan e sjuka människor HAHA! ( De betalade 1000 spänn för taxi för att de skulle kunna åka en helkväll i stan). SICK!
Nedan får ni se lite bilder av min kväll innan det började gå utför.
SoffhängNär jag börjar bli flummig lyckas jag även med att ta sånna här gudomliga Fjortizbilder!
Jossan, milla och jag.
Den ja!
och nu upptäckte jag Jossans tuffa tatto!

Kommentera

Publiceras ej