familjen annorlunda.

0kommentarer

Idag skulle vi käka påskmiddag hos farmor. Vi hade bestämt att farmor skulle tillaga lax, med hennes goda sås och potatis.  Tycker inte om sånt som vanligen servers under påskhelgen. Ägg har man ju tid till att äta när som. Hur som helst så kom jag direkt från Erikas place eftersom jag inte pallade att ta mig hem igår. Jag såg ut som ett white trash, men eftersom det bara var familjen som skulle käka tänkte jag att det gör ju inte så mkt. TRODDE jag. Det visade sig såklart att övrig släkt också var påväg!.. Min pappa är fan störd. När jag skulle ta mat driver han och ba " Sandra, har du pirrat i natt eller? Du ser helt nerpirrad ut". Detta sa han när övrig släkt hörde. Han är helt sinnes assa. NEJ, jag har tyvärr inte lyckats åstadkomma ngt pirr inatt.

Kommentera

Publiceras ej