Förgasade ångor och annat nämnvärt!

0kommentarer

Jag och elin festade igår. Berätta mer om vår sjuka kväll, när jag har tid. Innan dess ska följande citat nämnas:
Elin och jag sitter i bilen och drygar oss på dagen. Vi har ätit donkenkäk och väntar på att jag ska kunna köra hem från Växjö, utan att bli stoppad av ngn snut. Elin är fisignödig.
Sandra:- Men bara fis då!
Elin: nääää, för då kommer du säkert fisa och då kommer jag typ dööööööö...
Det låter precis som jag bruka fisa jätteäckligt!? Elin tror på teorin att andras fisar luktar alltid värre än ens egen. Min manager är verkligen rolig. Idag har hon gjort en såkallad Sanniestyle-day. Haft lite walk of shame/fame? ihop med mig, gått i höga klackar i staden+ gjort bort sig och vrickat sig åtskilldiga ggr, ätit donken och träffat mina studentpolare, och till råga på allt ätit fet mat och sedan uttryckt sig med ett giant smile utan att tänka på att det finns rester kvar av en Machicken i tandvrån. Det är roligt när sådant händer min manager, så hon vet hur jag brukar leva på helgerna.

Kommentera

Publiceras ej