I just dont know what to do with my self- the white stripes.

0kommentarer

Hej kära blogg. I morse vaknade jag klockan 12.30. Ingen hit när man hade tänkt gå upp klockan 8.00 och vara sådär äckligt duktig och åka inlines till stallet och fixa allt annat. Jag hade dessutom bestämt mig för att fika på Roddys med några vänner klockan 13.00.  Det blev en liten fika på Roddan vid klokan 14.00 istället. Det var sjukt jävla skönt att sitta där i solen och bara "hänga". Jag har inte "hängt" på väldigt länge, eller sist var nog när jag hängde i snöran på mitt rum och ville ta livet av mig, men det är en annan historia. Haha jag skojar!  Jag har så fina kompisar och bra människor som jag stött på i livet egentligen. Fina kompisar som fortfarande kan träffa mig och umgås fastän jag är sämst på att höra av mig och inte har tid för något. Ibland slår tanken mig. Jag har funderat över en sak. Helt ärligt tror jag att om jag inte hade haft mitt hästintresse hade jag nog varit omringad av kompisar. Jag menar, vem vill inte hänga med Sanniestyle om de så skulle vara tillsammans i ett snöre!?... Dock kan det kvitta om jag inte har så många vänner längre. Det viktigaste är att jag har två riktiga vänner. Dom heter Mikaela och Elin. Dom har stått kvar även hur idiotiskt jag än betett mig eller hur sällan jag än hört av mig. Jag hittade en kofta och en ring idag ute på shoppingturen!
Jag fick köpa strl L i ringen. Jag har alltid haft feta fingrar. John mobbade alltid
mina händer och sa att de liknade bäbishänder... Tröjan är stickad och marinblå med guldknappar,
den passar med andra ord fetebra till min guldklocka och en guldring jag hittade i ett skåp här hemma!
Tack till Malin, Elin B och Erika för en trevlig pratstund i den underbara staden Ljungby.
Nu är jag trött. Jag har varit i stallet precis hela eftermiddagen och donat, ridit två hästar och tvättat en pissgul svans bland annat...Men jag älskar att vara i stallet. Särkillt när jag få tillbringa min tid där själv och göra allt, utan att känna mig uppassad. Då känner jag harmoni. Imon ska dessutom Elmer tävla. Jag vill egentligen inte riktigt det. Detta för att han har lite problem med sin käft för tillfället. Men han är världens finaste iaf! PS: En jobbig sak är att bokstaven "C" på mitt tangentbord fuckar sig hela tiden. Man använder faktiskt "C" i många avseenden.

Kommentera

Publiceras ej