Im a fuckin badass!

0kommentarer

Ja, jag är ett litet badass.. Har nog alltid varit det på ett eller annat vis! ;).
Egentligen har jag haft föga med föreläsningar den här veckan, men jag har tagit lite ofrivilliga sovmorgnar och fy sjutton vad skönt det har varit =) Men tkr inte ni också att det är lite segt att åka 6 mil bara för 2 h booring föreläsning!?.. Jaja, idag tänkte jag vara pliktis.. Det gick ju sådär. Lyckades stänga av väckaklockan så fick ta 8.00 bussen istället. När jag väll var framme i centrum missa ja två universitetsbussar för de hade såklart bytt hållplatser... Kom till föreläsningen senare, men verkade inte som att jag hade missat särskilt mkt spännande grejer. Lyssnade 30 min och trodde jag skulle dö.. Hållbar utveckling säger jag bara... viktigt, men ack så tradigt. Sedan fick vi se en film. Fick en liten bild i huvudet om att jag skulle sätta mig i föreläsningssalen med en stor påse popcorn i nävarna och 3D-glasögon, fyfan vad lojt assa haha! Soooo sanniestyle..
Aja annars har jag varit hos farmor och proppat i mig onyttigheter-mums! Men jag är så äckligt proppmätt så man typ vill spy. Blää hata den känslan. Funderar på att köpa cykel! Ngn som har en herr eller Damcykel till salu? Hojta isf! Nehe nu ska jag väll sätta mig med läxan. Alla andra lärarstudenter är helt wack... Typ stissa som fan. Jag ska sätta mig med den nu!? Vad är problemet. Lugn nu, det kommer gå fint, som lärare ska man vara flexibel. Dte är nog bara vi idrottslärare som verkar ta det lite chill här. haha

Kommentera

Publiceras ej