inga cash så jag plankar...

1kommentarer

Glömde säga en sak, hade 100 spänn kvar på kontot idag morse, men numera är jag plankad. För det första köpte jag en kaffe och bulle på Pressbyron i morse och för det andra gick jag på stan medan jag väntade på bussen hem till Ljungby. Då köpte jag ett par fjäderörhängen för 19 kr och en basic marinblå långtröja för 50 kr på Bik Bok. Billigt och bra. FAN det finns sjukt mkt snygga kläder jag vill ha... Nu ska jag leva fattig till den 25:e.. Detta drabbar fan alltid mig haha! Kan verkligen inte spara pengar!
Ursäkta att jag ser ut som värsta fjortisen, men jag såg inte klok ut utan mascara.
Därför är solglasögon det bästa som finns för oss människor med små isblåretardögon!
Meningen med denna bilden är att jag ska visa upp mina fjääderfän =) Perfekt
nu till påsk miihi

1 kommentarer

Anonym

15 Apr 2011 16:32

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommentera

Publiceras ej