invite-misson completed.

0kommentarer

Jag vet inte hur det är med er andra. Men jag tycker iaf om att göra saker som man inte får eller borde göra. Det är lixom lite sådär hemligt och busigt på samma gång. Ibland blir man besviken på sin citeseeing(stavning!?) och andra gånger blir man nöjd eller så skiter man fullständigt i vilket och bara inser att det trots allt var bättre än att vara hemma och stirra in datorskärm. Det sistnämnda var väll ungefär så jag tänkte. Eller så kanske tänkte jag inte alls. Ibland måste man sätta gränser på vad som är tillåtet och inte. Det kan jag ha lite svårt för, jag ser typ oftast en bättre sida av människor. Min pappa brukar alltid säga att jag är för godhjärtad. Han kanske har rätt, men jag tror iaf man vinner på i längden att se den "ljusa" sidan av folk. Jag menar hur ofta vill man såra människor med flit? Det är ju bara efterblivet isf...

Kommentera

Publiceras ej