its the little things that makes life big!

0kommentarer

Hej och Hå!
Igår träffade jag min vän Elin och det var dajligt. Det var sjukans längesen vi träffades. Vi gjorde nog sånt som vanliga kompisar gör typ? Vi tittade en film på Tvn "Familjen är värre", käkade gott och snackade skit. Något som vi bruka underhålla oss med är youtubeklipp. Gör ni också det? Vi kan iaf spendera timmar på att se klipp om och om igen. Jag har kommit fram till att jag ska sno följande repliker i klippet nedan och använda i min vardag. SÅ JÄVLA BALLT... Sen ska jag hamna i en liknande situation (vilket man lätt kan göra om man hamnar i umgänge med biffiga killar) och då ska jag leverera... Im lookin forward!
Gick tyvärr inte att bädda in följande klipp, men här har ni ngt att suga på iaf ;)
Hittade ingen bild på mig och Elin på den stationnära datorn :O! Däremot hittade jag en snygg bild på mig själv i mina glansdagar, smack that! ;)

Kommentera

Publiceras ej