Love is warm and understanding when you are eighteen!

0kommentarer

Hej kära brödarskap!
Nu sitter jag här som en jäklans nattuggla igen, ma bad! Jag som till och med var trött tidigt idag borde har lyssnat på min kropp och gått och lagt mig direkt. Jag har hunnit med några bra saker idag. För visst är det så att man ibland kan lura individen att må bra genom att göra bra saker? Så är det för mig, åtminstånde ibland. Man kan lixom välja om man vill må dåligt eller om man vill må bra. Idag bestämde jag mig för att jag ville må bra. Det resulterade till städning av hela huset (tvätt, dammtorkat, diskat, dammsugit, torkat golven mm). Efter det körde jag till stallet och red i blåsten. Jag kan meddela att jag var riktigt besviken på Elmer idag. Igår när jag red, gick han perfekt, så jag hade lixom räknat med att han skulle vara ganska lösgjord och fin idag. Hur var han då? JO skitjobbig. Lyssnade ingenting och bara sprang i galoppen +hängde i handen. ÅHHH jag hatar sånna hästar! Tänk er själva att ha 500 kg häst mellan benen och sen dragkramp i mina klena armar. Ridpasset blev längre än vad det skulle, men på slutet gick det ändå ganska hyffsat.
Jag läste min gamla blogg för en stund sedan. Jag kom fram till att jag är ungefär samma person som när jag var 18 år. Jag kom fram till att jag måste vara världens härligaste person ever! En riktig pajas var jag under gymnasietiden och ändå lyckades jag sköta både studier och häst. Det känns bra att jag kan definera mig själv med "härligaste" för på sistonde har jag mest känt mig som en no-lifer och tyckt synd om mig själv.
18 år. Då med Barbiehår och stora boobs.
På den tiden som bloggare kallade jag mig för "sannieofsweden"
Ett gammalt inlägg i min blogg där jag inte kunde hålla mig för skratt.
Nu korthårig och försöker bli blond... Ps: Provade klänning från Vero Moda.
På alla modeller ser den skitfin ut! MEN på mig ser den hemsk ut. Jag hatar spets, jag
ser ut som en tant i det :(

Kommentera

Publiceras ej