Man var ju nykter i morse,

0kommentarer

Efter en ridtur och en big Mac kändes livet så pass mycket lättare. Så lätt att jag valde att strunta i Växjö och omfamna Ljungby med mitt spralliga jag. Det känns som att det går bra nu. Jag  menar två helger fest på raken? It feels like the old times ;) I dag tänkte jag att jag måste vara skonad från allt dåligt som har med alkohol att göra. Jag måste vara Sannie den allsmäktige typ? Det är helt sjukt att jag inte har mått dåligt idag med tanke på min alkoholkonsumtion. 1 flaska vin, 3 cider och 3 shotts. Mycket för en lättpåverkad apa som mig. Shotts? Jag trodde inte jag kunde dricka det? .
Kvällen och morgondagen återberättas enligt följande;
Hamnar på fest hemma hos Hannes. Folket vill dra ner till Harrys vid klockan 23! Är dom dumma i huvudet eller? Vem fan vill dra ner så tidigt och dansa på harrys i 3h!? Det verkar ju bara jobbigt, det är ju inte direkt så att du träffar någon som du inte känner och har superkul med? Nej, snarare träffar du alla igenkända Ljungbybor eller folk som du inte träffat på länge och som du sedan säger "hej" till eller kramar. Ett "hej!" eller en kram som du antagligen aldrig kommer utföra nästa gång ni ses i vardagen. Töntigt.
Jaja Erika och jag bjöd in lite girls hem till henne för att inte riskera att komma nyktra till Harrys, det vore ju en torsk om man gjorde det. Kommer till Harrys. Dansar. Kramar och säger "hej" till folk. Vodka ner mig ordentligt ihop med Erika. Få syn på någon som känns igenkänd. Kommer närmare och få syn på att det är JOHNNEY BE GOOD som sitter i soffan. Va i helv.. Så pass längesen jag träffade den kråkan att jag inte ens kommer ihåg hur han ser ut?. Det var lite förvånande över att se denna herre nykter på Harrys. Det var nog dock inte förvånande att se mig. Jag är nog den som jag alltid har varit. Den lilla traschiga tjejen med en smula alkohol för mycket i blodet, porrig blick och med ett par skyhöga highheels samt en något barhudad kropp. Sedan blev jag skjutsad och berättade om hela mitt liv och mina visioner i 20min. Var på efterfest hos Erika (Fast vi sov bara).Vakna upp och mår bra? Det är konstigt. Något som jag däremot har lite halvt ångest för är mina telefonsamtal och mina non stop talkin grejjer. Jag menar, jag har aldrig varit rädd för att dela med mig av saker och ting. Jag kan berätta om mitt liv och mina knasigheter för en helt okänd människa på stan, men snaka om att slösa på sig sjäv! Ungefär som denna bloggen...
döläcker. Snorren ser lite knas ut.

Kommentera

Publiceras ej