Nu vet jag.

0kommentarer

att känna sig fet
att få en överdrivet finnig hud
att bli svettig
att känna som man proppat i sig en karta sömntabletter, utan att man kan sova
att ha magkramp
att må illa
att ha ont i ryggen
att vara förbannad för ingenting
- Nu vet jag varför. Jag har fått MENS!. Jag hatar mens överallt annat. Ursäkta om jag låter som värsta hypokondriken, men jag får alla besvär man kan tänka sig när jag har mens. Jag har dock haft turen och inte haft mens på två år, sen jag satte i min älskade p-stav! (Den har underlättat mina krämpor mkt). Men idag bara kom det som ett brev på posten. Jaha, jag har fått mens... Först blev jag lite orolig, men det är tydligen vanligt med oregelbundna menstrationer, när man har p-stav, trots att jag inte haft det på så pass länge. Nu blev min blogg genast mkt mer intressant va!?

Kommentera

Publiceras ej