oväntat besök

0kommentarer

Nej, jag har inte druckit Gevalias Kaffe. Jag har faktiskt inte ens tagit mig en kopp idag.
ehm, jo idag skulle jag nyss ta ett kliv i duschen och då välkomnades jag av en spindel!!!
Okej, jag är inte superrädd för småkryp, men jag har svårt för dessa kryp när jag står barhudad.
Jag fick dock en lättnade känsla när den låg död på badrumsgolvet, det är lugnt tänkte jag och slöt mina ögon och satte på duschen. Öppnar sedan ögonen och vad händer? Spindlen har återupstått och börja krypa iväg. Kändes nästan som en skräckfilm och jag var shaky för att den av någon konstig anledning skulle krypa upp på mitt ben. Det regnar ute så jag tror den är död efter mitt övergrepp genom att slänga en handduk på den..
Nähe, hårföna håret, kaffe, mat och kanske plugg? Ush.. Jag låter som värsta prettoflickan.

Kommentera

Publiceras ej