Oversize

0kommentarer

Numera en oversizemodell. För några år sedan vart jag perfekt. Jag hade till och med rutor på magen ett tag, såg sund och frisk ut. Den tiden är förbi. Efter att avverkat en tid på gymnasiet vad det kört. P-piller och en dåvarande pojkvän satte fart på kilorna. Det är fel att ange det som belägg, men det känns bättre så ;). Konstigt att man kan ändras så. Från att vara "minstingen" till att bli kurvig, sladdrig och fett Wäääk. Vad jag ville komma till är på tal om kläder. Jag behöver nytt i garderoben! Jag gillar att klä mig lite oversize, särskilt över höfter och mage eftersom mitt största dilemma är mina "lovehandles". Det får gärna vara tight på andra ställen, det gör inget. Träning och bra kost skulle kunna ändra min figur. Några andra genvägar finns inte. Men jag är lat. Fruktansvärt lat.

.

Kommentera

Publiceras ej