pinsamt

0kommentarer

ush nu är jag hemkommen. Jag är full... Egentligen hade jag skittråkigt, men när jag såg att milla från min gamla klass skulle festa kunde jag inte bärga mig, Detta resulterade till att jag av ngn anledning tappat min jacka  min plånbok... Jag lipade sönder hos expeditionen.. trots att de hittat mina resterande saker i källan? jag var jättepinsam i den bämerkelsen att jag anklaggade alla vakter... Typ sa att de kategoriserade människor eftersom de kände igen mig i samband med min bror... ush Jag har lipat som fan och jag fick inte komma in ngnstans eftersom de menade på att min tröja va blöt... FAN VET JAG? JAG VAR BIG ÄCKKLIGT FULL.. pS: VAKETERNA SKJUTSADE HEM MG. jag sdock att de inte fick köra mig ända hem... Nu är jag ledsen..... min mobil + jacka=borta. Jag tror jag    spytt sönder min tröja också.. Den var nämligen skitig och blöt. Hejrååååå

Kommentera

Publiceras ej