prettosaker.

0kommentarer

Idag hände en sak som jag verkligen kan irretera mig på. Typ primeministers! Svensk översättning; Stadsministrar. Det handlar inte om vad man kanske kan tro. Utan detta är ministrar i mina ögon för att de räknas till de folk som är sönderstissiga över prettogrejjer... Det finns många sådanna. En del som studerar till lärare till och med. Jag fattar bara inte grejen? Sluta stissa sönder över tentor ocj skit!? Hur fan ska ni klara av att bli lärare? Där kommer ni möta föräldrar och annat som säger att du är värdelös som lärare, inte kan lära barnet något eller helt enkelt inte gillar er. Detta eftersom alla föräldrar tenderar att ta sitt eget barns parti (vilket är förståeligt). Så mitt tips till er ministrar. Sluta STISSA över tentor och skit..

Bara för det så hoppas jag att jag får godkänt på tentan! Gjorde en hel del småmissar, men om jag inte får G blir jag sur. Även om jag och Jonte endast pluggade två h igår, så var vi ganska effektiva... Vi förtjänar detta mer eller mindre.
Ja och om ni vill veta vad jag har gjort?Tentan. Käkat pizza med Jonte & Roman. Nyttigt liv? Föreläsning. Föreläsaren var sjukt lik lille skutt i Bamse kom jag på!. Åkt buss. Hopptränat med hästen. Han är duktig min pålle.
Typisk konst jag gillar.

Kommentera

Publiceras ej