Put your bitchface on!

0kommentarer

Jag kan bli så jävla arg ibland. Arg på skitsaker. Ta bara som denna;
"Sandra kan du skjutsa mig och pigga, vi ska köpa godis".
Då ska ni veta att jag nyss kommit innanför dörren och har varit iväg hela dagen. (Städat i Sickinge och ridit hästen). Sedan ska jag hjälpa min mormor och plugga. Är det konstigt om jag säger "Nej, jag vill inte köra er för att ni ska ha godis, ni kan gå". VARFÖR just jag!? själva grejen att köra är egentligen inte det stora problemet. Det handlar om att människor tar allting för givet hela fuckin tiden. Jag har varit snäll och städat min brors rum två ggr nu, och han får damp över att jag inte kan köra han och hans kompis?
Eller som en konvensation idag mellan mamma och mig.
Jag; "min mobil har hållt på att stänga av sig hela tiden och nu går den inte igång"
Mamma; "ja du har väll lyckats förstöra den på fyllan eller något som vanligt"
Jag; Men för helvete..
Random; så säger man inte till sin mamma.
Ursäkta mig, jag vet att "helvete" är ett ord som bör undvikas. Jag vet dock inte hur jag ska uttrycka min ilska på något annat sätt? Jag blev arg på min mamma, för att JA jag har förstört många mobiler, men bakgrunden till dessa händelser har faktiskt inte bara med alkoholdetails att göra!!
Nästa grej är denna; I samma veva logga man in på face. Vad händer då. Jo folk hinner inte ens säga "hej" förräns det är nått annat man ska ställa upp med och göra. Vad fan, kan inte folk tycka om mig för den jag är och vara glada för det. Är det konstigt att man känner sig utnyttjad!?. Mest av allt blir jag nog arg för att detta är personer jag tycker om. Det är dom man vill vara minst arg på, men man förväntar sig mer tillbax också. dessutom blir jag arg på mig själv. Varför är man så dum och låter sig hamna i den situationen då. Jo för att man tror att "jo, men det kommer bli bättre eller de kommer ändra på sig, de kommer förstå, det var mitt fel osv" FUCK NO.
Bästa sätt att gå vidare: MUSIK-CHECK!

Kommentera

Publiceras ej