schteekarn hälsar!

0kommentarer

Jag lovade ju er en update om gårdagens inflyttningsfest. Jag vet inte om kan kalla det inflyttningsfest? Visserligen har ju Öggan nyss flyttat in, men det känns mer som fyllefest är den rätta benämningen istället för inflyttningsfest. Hur som haver, så nämnde jag tidigare att jag skötte mig. Jag tycker det stämmer! Visserligen går det att diskutera, då vi körde "Sanning eller konsekvens" hela kvällen. (jag vet, sjukt töntigt, men man blir ju inte äldre än vad man gör sig!). Jaja whatever, vad jag försökte komma fram till är att jag kanske gjorde en del sjuka grejer, men det är lixom spelreglerna och dom måste man ju följa ;) Det var iaf en trevlig kväll med mycket dajligt folk! Kan tänka mig fler sånna fester framöver!
Ja just det. Nu höll jag på att glömma varför jag valt att anända mig av ordet schteekarn som rubrik. Det var nämligen jag som var schteekarn igår kväll. Åtminstonde dissade alla mig att jag var det, så då är det bara att leva upp till det lixom! Iklädd i skjorta och glajjer på hyvet, så får man räkna med det;).
BÅSTAD NEXT, VASKA SKUMPA- SO SANNIESTYLE haha...
Efter att har struntat i Stallarna och sedan intagit efterfesten hos Dennis bestämde jag mig för att "gå hem". Där kom jag fram till ytterligare en sak. FYFAN VAD SJUKANS TREVLIG JAG ÄR! Undrar om jag är så trevlig i verkligheten också eller om det bara är på fyllan? Jag blir ta mig tusan hög på mig själv. Hade också velat träffa en sådan trevlig person som mig. JAJA jag träffade nämligen en Ljungbysnubbe som jag egentligen inte känner, och vi tog lite följe. Kan verkligen inte sluta tänka på varför jag var så jobbigt trevlig? haha.. Galet. Jag blev iaf bjuden på skräpmat så det var ju snällt- Tack för det nu har jag ytterligare några feta kilon att tampas med hehe
grabbarna grus. Den där basketbollen gick vi loss på och kastade gris med. Jag vart skitskraj att en ruta skulle förstöras eller något! haha
Lindroth är sjukt lik Jesus,
Kanske inte fullt så scteekig efter lite vinpimplande.

Kommentera

Publiceras ej