sluta blogga?

1kommentarer

Egentligen har jag tyckt att det är ganska egocentriskt och patetiskt att blogga. Jag menar, jag blottar ut alla mina funderingar och tankar för hela omvärlden. Helt enkelt en självupptagen idiot och till vilken nytta? Skriva, varför? Jo för att jag gillar att skriva. Jag skulle kunna börja med att skriva dagböcker igen, men det känns lite oldschool på något sätt. Hur som helst idag har jag upptäckt min nya stalker... MAMMA! Hela omvärlden får gärna läsa min blogg, men INTE min mamma. Jag kan prata om det mesta med min mamma, men faktum att mitt fina fylleinlägg pryder denna blogg nedanför var kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig hon skulle läsa.. Jag vill lixom skriva av mig här till omvärlden och vill jag berätta något för mina päron, ja då säger jag det till dom. Jag vill inte att de ska läsa ett inlägg på min blogg och tro att jag är dum i huvudet, bara för att jag har ett behov att uttrycka mig i skrift om något som kanske är lite private. Så vad händer? Är det meningen att detta ska bli en torr och mesig blogg nu? Eller är det så att jag kanske ska sluta helt? Kommentarerna är inte många för den delen heller. Well, ask the world./ Sannie

1 kommentarer

Jenny

04 Apr 2011 21:46

Precis det som hände mig ju! därför jag bytt blogg ;) muhahah keep on writing

Kommentera

Publiceras ej