Sökandet efter spänning ger konsekvenser emellanåt

0kommentarer

Genom film, media, verklighet, erfarenhet, bloggar och vänskapskretsar stöter man på mycket inspiration av alla dess sorter. Nu ska jag dela med mig av en åsikt jag har.

 

Jag förstår mig inte alls på folket som palla med att utsätta sig själva och sina nära och kära för risker. Kanske är det för jag inte varit där själv. Det jag kan se är att det ringer inte en klocka någonstans. Jag menar, palla va seriös med skiten, chilla och skaffa lite distans. Välkommen till verkligheten , varsågod och smaka på livets riktiga toppar och dalar. Jag får känslan av att saker och ting förskönas och slätas över. För att vara lite sådär macho, egen och tuff bara för att man lyckats komma undan med olagligheter och annan skit. Det finns andra happenings att uppleva spänning på om det nu är det ni vill åstadkomma?

 

När en del klarar sig som fisken i vattnet, finns det också många av dom som fastnar. Jag menar, bara av den media vi har idag eller de kretsar vi lever runt, så kan man lätt se hur många det går utför efter några års partyknarkande. Ush, det är en sorglig och sann verklighet. Jag menar sitt inte och tro att ni är väääääärsta snubben/bruden som tror att saker och ting inte händer er, det är bara onödigt dumt. Släpp det luftslott som är uppbyggt, för förr eller senare kommer verkligheten ikapp och då sitter du och dina närmsta i skiten och då kanske det är försent... Gör saker med ansvar om du inte vill skada dina medmänniskor. Lär er att det finns en framtid och ta hand om den! Va fan ta tag i självförtroendet, gå till en psykolog och upplev den hårda, riktiga vägen. Sluta sök efter genvägar, så kan man ju hoppas att du blir ”high on life" istället. Aja det var väll det /Sannie.

Igår tittade jag på Leon. Har sett den när jag var liten, men glömt bort hur fruktansvärt bra den här filmen är. Så himla olagligt bra... Tycker inte ni? Se den om ni mot förmodan missat den!

Kommentera

Publiceras ej