spendrups 5,9%

0kommentarer

Amen tjenare! Först satt jag här i mitt mörka, dystra rum och tittade ut genom fönstret. I fönstret kunde jag skymta sol, lekande barn och känna lukten av grill. Är det meningen att jag ska sitta stillasittandes i inbitna Ljungby och inte göra ett piss då eller!? No, no... Jag var sjukt sugen på öl. Då ringer man till Erika (säkert kort) och undrar om hon vill joina lite fest. Hur som helst blir det strax Växjö med Erika Och Susanna. Förfesten kommer tillbringas hos Marre. Det kommer bli kul, för jag är superglad och framförallt törstig! Jag menar gör nått kul under påskhelgen, vem vet? Sen sitter du där när du är 50 och undrar vart fan livet tog vägen?
Nej, nu måste jag skynda mig. Har blivit tidsoptimist på senaste! Ha en bra helg och Glad påsk. Låt långfredagen bli riktigt lång ikväll!

Kommentera

Publiceras ej