tillbax på ruta ett..

0kommentarer

Igår kände jag mig duktig. Idag var jag också duktig (under förmiddagen). Jag styrketränade nämligen lite med hantlarna här hemma. Jag åt en bra frukost, trots att jag fick andra typen av brännskada på låret typ! Stek aldrig ägg, om du inte vill bli mrkt för livet av t e x två fula, röda streck. Sedan skulle jag käka middag och då var jag inte så duktig längre. Det fanns verkligen ingenting gott alls. Då fick jag återgå till rostbrödet. Rostbrödet som är så farligt. Några skivor av det och man är fortfarande hungrig. Efter några bröd för mkt, hittade jag som "tur" var lösningen med att göra vofflor. Dom blev inte så goda, de brann vid i järnet och höll på. Till slut var det bara deg utav dom. Nu sitter jag och är spyfärdig. Inte för att jag har ätit onyttiga saker, utan för att jag är proppmätt. Blev sjukt trött också. Men jag måste till stallet och jag måste åka inlines till farmor för att låna hennes bil, för jag har varken bil eller cykel. Jag som skulle plugga. Åt helvete med det också...

Kommentera

Publiceras ej