Vi är bara människor sorgligt nog.

0kommentarer

Här kommer ett typiskt torrt och tillåtet mammainlägg. Numera vet man ju inte vad som väntar bakom skärmen.
Om ni vill veta hur min dag sett ut i helhet, så ska ni få en kort sammanfattning här:
Vaknade upp pigg som en lärka och gick något misstänksamt med bestämda steg till skolan. Idag väntade en kursintroduktion i den nya kursen Hållbar utveckling- och ja, ni hör ju själva hur kul den låter. Jag och Märit skolkade lite från en föreläsning, vilket visade sig vara en god uppmaning eftersom snubben inte lyckats hålla sig till något relevant. Sedan intog jag och mitt kära gäng bestående av 6 idrottsstudenter Kristinas för lite käk. Med ett leende på läpparna slog vi oss ner vid ett bord och njöt belåtet över våra hamburgetallrikar (the ugly truth). Därefter hade vi kemilektion om materia, vilket faktiskt var fett kul! Detta kanske för att vi lyckades flumma oss ganska rejält. Imorgon inväntas nya arbetstag.. Nämligen en föreläsning och lite plugg med de bästa studiekamraterna; Victor och Kalle-the retardgroup ;)


Elmie Pelmie min lilla Nuffie. Utan dig hade mitt liv varit meningslöst tror jag.
Du är min kärleksdrog även fast du bits, bufflar, fäller massa hår och är busig,
så gör du mig sällan besviken. Du är värld varje minut att offra för även om
du inte säger någonting så är du konstigt nog förstående.
MER KÄRLEK OCH TID TILL DIG OCH DET ÄR PÅ BESTÄLLNING!

Kommentera

Publiceras ej