världen är liten!

0kommentarer

Sitter vid en cpstöd dator, så om det blir lite felstavningar här och där så äre för att jag sitter vid brorsans lap och där har tangenterna typ trillat av eller vad man ska säga.. Jo fan vad sick världen är. För ett tag sen surfade jag på bilder på Blondinbella. Då kom efter ett tag en annan söt tjej upp som inte var blondinbella. Av ngn anledning tryckte jag mig in på den bilden och vips kom in på en blogg. Jag fastnade där en liten stund, för den var inspirerande på ngt sätt. Fina bilder och sådär. Hur som helst nu säger en kompis till mig att han känner den här personen asväl! Fyfan vad lojt, och där sitter jag och läser hennes blogg. Knasigt faktiskt!.
Oavsett om ni är mina vänner, fiender, beundrare eller bara stalkers så antar jag att ni vill veta vad jag har haft för mig? Joda.. Jag försov mig såklart. Heja Sannie! missade föreläsningarna, men tog mig ändå till växjö idag där jag faktiskt har åstadkommit en del bra saker. Typ som att träffa kalle och Norrland och gå igenom lite på vårt grupparbete. Inte nog med det så satte Jonte och jag mig i datasalen i bibblan och skrev på arbetet om ska vara inlämnat imon (om man vil ha VG). Jag tänkte mer på att det var skönt att ha det överstökat. Jag skojar verkligen inte när jag säger att vi skrev där i 3 h!. Det kändes som jag skrivit en hel bok fan. I själva verket hade jag åstadkommit 1.5 sida.. Men det handar om miljlöfrågor och det är jättedrygt... bara 1.5 sida kvar nurrå! suck..
Sedan mot staden och käka lite. Fick sällis av både Jonte och Romanski. Trevligt. Fast mindre trevligt att äta sånna där friterade, fettiga kycklingsaker. Nu känner man ju sig verkligen fit! NAT. Nä fyhelvete vad tråkig bloggerska jag e. Typ världens mest ointressanta liv. Fast det bekommer inte mig alls. Skriva är kul och jag borde ge fan i att svära så mkt..
.

Kommentera

Publiceras ej