dagen vi alla väntat på.

0kommentarer

yes, imorgon jobbar jag till klockan 11. Sedan därefter ska jag packa klart det sista och vänta in mina vänner. Mina vänner från Helsingborg! Herre jissus, vad det var längesen jag såg dom. Och nu ska vi resa ihop! Nåväl vi drar till Stockholm till att börja med och fira den kommande veckan. Sedan blir det Malta! Och där ska vi träffa Nils!
Nisse har jag inte sett sen han sprang runt i pumpadräkt i Båstad. Eller nej, det var faktiskt inte så längesen. Jag har ett svagt minne att han somnade i en dusch i 4h med vattnet på. Ja så var det nog ja. Denna resa kommer nog vara en sån där som alla ungdomar genomgår. Galen med mkt paraplydrinkar och glassande.. Men vet ni vad? Det är på tiden, för jag har aldrig varit på en sådan resa! BYEBYE LJUNGBY! Kommer sakna min kära häst
och såklart min lille vovve..
.

Kommentera

Publiceras ej