Im to cool for school.

0kommentarer

Idag var det första skoldagen och det kändes skönt att komma tillbaka till verkligheten. Det fina var att jag slapp gå upp så tidigt för att ta bussen till Växjö. Istället kunde jag traska 500 m och vara framme. Hamnade med en helt ny grupp människor som jag inte sett skymten av tidigare. En grupp smartheads som läst matte innandess och så jag... -The retard. Där satt jag taggad som sjutton. Hade druckit två koppar kaffe och höll på att dö av rastlöshet. Jag ska aldrig dricka två koppar kaffe innan en föreläsning, man får ju myror i brallan av det. Nu äre bara att tagga igång för skolstart igen! Slit, slit och åter slit.
Avkodning; FIIIII, FIIII, FIISK!. Jag trodde vår lärare tänkte säga fitta först.. Fan vad rädd jag blev. Det var nog bara jag som la märke till det när hon skulle ge exempel på avkodning. Varför just Fisk? Efterblivna människor som jag kunde inte koncentrera mig efter det...
Här sitter jag och gör själ till mitt ofrivilliga nicname! Iklädd i pippitröja och en fluffig halsduk. Ikväll ska jag till ridhuset och rida häst. Min egna lilla Gubben. HOHO

Kommentera

Publiceras ej