kvalitetstid och en knarrande soffa.

0kommentarer

Igår tänkte jag och Roman festa först, men det blev inte så för ingen ville vara med oss HEhE.. Så vi beslutade oss för att käka kräftor istället. Han hade dessutom gjort värsta grymmesoppan. Indisk soppa (eget recept!) sjukt gott!
Och nu till soffan. Jo, en vacker dag blev jag alldeles förskräckt när jag upptäckte att han släpat hem en gammal soffa. Det var inte vilken soffa som helst, utan en röd mönstrad, gammal zigenarsoffa. Han hade fått den av Miguel och han hade sagt att det var en drömsoffa. Tro mig det var inte en drömsoffa! Vi invigde den igår och tänkte lyxa till det genom att sova i den bäddsoffan som var inbyggd. YEAH RIGHT! Tog en halvtimme att få upp den jäveln och så knarrade den som sjutton. Sånt där jobbigt knarr. Sen vaknar man med ljudet av "AAAAJ MIN RYGG". Det blir nog att trängas på 90sängen igen. För soffan var ingen drömsoffa precis. Nu efteråt ser det ut som ett vrak också! Tog en halvtimme att leta upp fjärrkontrollen lixom. Fyfan, för att bo i en etta!

Kommentera

Publiceras ej