Torsdagsmys

0kommentarer

Idag ska jag har Torsdagsmys med Hanna och Zandra. Förra gången käkade vi pizza och kollade på film. Idag ska vi nog äta något annat, men hitta ngn bra hyrfilm. Vi börjar bli stammisar där nu. Jag fick lön idag också, så jävla kempegreat rent ut sagt. Imorgon måste jag handla skolgrejjer och sådant där nödvändigt kraffs! Vill ha en poncho och ett par snygga boots från Scorett. Behöver nya hästsaker också. Jag behöver mycket jag. Vill klippa mig och färga mitt hår, vill göra fransk manikyr, och göra ansiktsbehandling också. Vill känna mig kvinnlig igen. Inte som en bondlurk som jag är i dagens läge. Sitter lixom här i skitiga ridkläder när jag ska vara ute på röda mattan. Well, the fablous life of Sannie. Nåvl alla stjärnor börjar någonstans. Jag börjar från botten och kan ju bara kämpa mig uppåt. Perfekt! Sen så bara ringer telefonen och BAAAAAM vill du vara programledare och bli miljonär på kuppen? Så sitter jag där med 3,5 års högskoleutbildning och pengar i fickan. KAAATJING! Jag har stora drömmar jag och kanske lite för lite motivation och driftighet för att uppleva dom.

Kommentera

Publiceras ej