atleterna från andra sidan jordklotet.

0kommentarer

igår tog jag och min pojkvän oss ett muskel/kondition pass. Jag visste att det skulle bli jobbigt, men inte SÅÅÅ jobbigt. Vi var helt ärligt sämst. Orkade inte göra klart övningarna någon av oss, chippade efter luft, fick mjölksyra, ingen koordination and so on. Och då är faktiskt min pojkvän vältränad!.. Alla de andra som var mindre fit än oss klarade det!
Jag tror serriöst jag aldrig vill gå på ett sådant pass igen. För det första kände man sig usel för att man var så dålig och för det andra ville man bara sluta under passet för att man personligen trodde man skulle dö. Jag beundrar de människor som klarar av ett helt sådant pass. Ja och sen har vi ett annat deprimerande element... Den där vågen. Vågen ljuger aldrig. Ush jag mår verkligen inte bra alls utav de där kilorna och jag tänker inte acceptera att se ut som en julgris i år!

Kommentera

Publiceras ej