Det årliga kaoset som orsakas varje år på grund av några cm snö.

0kommentarer

DET SNÖAR, SNÖ, VITT PUDER,-tack för infon alla fb-uppdaterare. JAG HAR OCKSÅ ÖGON ATT SE MED. Varför är folk helt lyriska över lite snö? Visst, får man lite julstämning och det är vackert och så vidare.. Men fattar ni hur jobbigt det är? Jag skulle köra hem från skolan idag och fick köra en jäkla omväg för att komma hem.Va långt ute på vischan och jag är glad att jag fick komma hem. Såklart hade det hänt en olycka så fick köra på någon bondeväg där det inte var skottat och man såg bil för bil ligga i diket. Att köra sådär i två mil med en hastighet av max 50km/h känns som att köra i en evighet!! Dessutom började bensinen tryta... Bara det var känslomässigt jobbigt och jag var beredd på det värsta! Men nu är jag hemma och allt är frid och fröjd. Jag är mest missnöjd över att jag missade se min schnuffi (min hund, Malkin) när han fick se snö för första gången i sitt liv. Hade velat se hur han reagerade. ..

Kommentera

Publiceras ej