förnyelse, TACK!

1kommentarer

humm. Jag är så jävlar bitter på något vis. Jag vill också åka iväg som alla andra, utforska världen och hitta på roliga saker. Va fan har jag gjort egentligen? För visso pluggat i två år, men något mer utmärkande än så har det inte varit. Det är så jävla tråkigt att bara sitta hemma innanför Sveriges portar och se fram emot en halvtråkig universitetsfest med en massa plugghästar. Ja, när man kan åka till varmare breddgrader, titta på en massa djur, vara med i välgörenhetsaktiviteter, träffa nya människor, klättra i berg eller åka skidor.  Förut trodde jag inte att sådant var något för mig, men nu får jag lixom abstinens. Jag vill jobba och tjäna pengar, spara och boka resa. Åka iväg och bara va.
Men jag antar att jag får vänta med det. För är det något som jag är noga med, så är det att man ska fullfölja sina visioner här i livet. Jag har en hel del förväntningar att uppfylla innan dess... Så det är väll bara vänta och hoppas på att dagen med stort D kommer någongång.. Och det gör den ju tyvärr inte av sig självt.

1 kommentarer

Lisa

04 Dec 2011 12:15

Förstår dig! Jag vill också åka iväg!! Bara få leva lite!

Kommentera

Publiceras ej