mina egenskaper i köket charmar ingen.

0kommentarer

När jag väl sätter fart med matlagning och bakning känner jag mig nästan som Mat-Tina. Jag får ett jäkla självförtroende och vill ge mig på en massa svårlagade rätter. Oftast slutar det med att jag står där och gör spaghetti och köttfärssås eller något annat som finns nedfryst i kylen ändå. Igår skulle jag ge mig an att baka, men bokstavligt talat är jag värdelös på det där. Bara en sån enkel sak som att göra en kladdkaka blir fel. Den blev skitäcklig och smakade sockerkaka. Så nu står den där i kylen, halvt uppskuren och ingen vill äta den. Nej, Sannie! face the fact, du SUGER i köket. (Roligt att jag försöker kommunicera med mig själv)...
R; kan inte du komma hit idag snälla? Jag vill det.
S; jo det kan jag.
R; Bra.
S: Men... Det är bara det att jag har.... Mens :D!    (Alltid lika kul att höra det)
R; Det är bra att ha det ibland.
Tänk om killar kunde inse att mens absolut inte känns som något som är bra för kroppen! Haha.
Jag sitter hemma och känner  mig som en fet padda.

Kommentera

Publiceras ej