uteliv

0kommentarer

okey, så här är det. För att gå ut i Ljungby och ha kul måste man antingen vara nerknarkad eller dyngrak. typ. Något grovt men ja. Även om man har bra vänner känner jag att jag har gått och blivit den där "ingenalls". Jag har träffat människor som jag varit pangfull ihop med som inte längre hälsar på mig. Den enda gemenskapen jag kunde hitta var tjejen som hade samma tycke för Nationalteatern, precis som jag-sen försvann hon. Jag gick ut för att jag hade tråkigt och för att jag har en underbar vän som försökte få mig på gott humör.
Under kvällen hann jag att haffa en stallkompis lillebror och tigga cigg. Det var nog det enda som förgyllde min kväll. Det resterande folket på Harrys trodde säkert jag var full. Faktum var att jag hade lovat min vän att inte vara negativ och göra utelivet till "det blir vad man gör det till". Därför släppte jag  loss och dansade som en idiot om ni mot förmodan skulle undra. Jag blev dessvärre 80 spänn fattigare utav det. Näää det här får mig bara att inse hur mycket jag faktiskt älskar min pojkvän och hur jag hellre tillbringar en god middag tillsammans med honom än en utekväll i Ljungby. (I AM A TOFFEL) Säg tll när ni ger mig bättre alternativ så ska jag visar er vad skåpet ska stå.
Nu sitter jag och äte chili con carne tror jag. Känne rmig konstigt nog lite dimmig. Imorgon är det nya tag. Då ska jag upp klockan 7 och fodra hästarna. PUSS PÅ DET! Ps; vilket tysnitt ser ni bloggen på? När jag ser på den ser det ut som "Arial black" (vilket e skitfult). Vill att det ska vara Times New Roman, så vad ser ni för typsnitt!?????

Kommentera

Publiceras ej