Jag lever idag..

0kommentarer

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag
Den här texten stämmer in försvånatsvärt bra över hur jag känner mig angående min dag!
Jag läste i någon blaska för någon dag sen att människor som hela tiden måste köpa saker dvs utmärker ett "Shopholicbetende"  sker då personer känner att något fattas i deras liv, så att de måste fullända detta genom att tröstshoppa t e x kläder. Är det så? Jag blir åtminstonde happy över att shoppa och ångra ingenting!
Idag har jag köpt:
*Tigerjeans (Enligt mig de bästa, prisvärda jeansen ever. Sitter snyggt och stämmer överrens med min kroppsform).

* Beiga chinos (höga), sjukt trendish!

* Höga kostymshorts i beige färg m tillhörande skärp. I love shorts!

*Pumps i brunt

* Tunika- Rea faktiskt ;)

* Partyväska i läder

* Hårfärg

* Leopardsjal

* Strumpebyxor

* kontantkort

* en Bag in Box, vitt vin för morgondagens bravader!
Jag och min mamma har inte riktigt samma syn på vad det gäller handling. Hon är spara medan jag är slösa. Min bror säger att jag lever över mina tillgångar. Hurdå? Jag betalar alla mina saker själv förutom hästen då. När de utmärker sig på följande vis  kontra jag snabbt med att "tänk om jag dör i mon, varför ångra sig? då mår man bara dåligt. Man ska köpa medan man kan, vem vet om jag blir bankrutt i mitt senare liv? Dessutom är jag värld detta då jag har presterat helt ok under dessa seminarier trots min låga motivation. Det är en perfekt sporre! Eller pengar är till för att rulla" VAFAN vill du sitta där hemma när du är 50 bast och veta att du har snålat i ditt liv så mycket att du aldrig vet hur det är att uppleva följande behag? Jag hatar snåla människor baaah.Här får ni en gammal bild på mig som blond. Ikväll ska jag färga ut min gråa utväxt. Jag visste inte att man i det här laget lyckades bli gråhårig som tjugoåring? Nu är det dax för lite intag av c-vitaminer och film. Ha en trevlig fredagskväll alla!

Kommentera

Publiceras ej