kakmonstret

0kommentarer

Hej, hallå, goddag! Sannie speakin. Idag har jag tillbringat min första dag under min VFU (verksamhetsförlagda utbildning). Det var skönt att komma ut lite i praktiken igen. Jag har dock insett att jag måste gå och lägga mig tidigare för att orka hålla mig pigg en hel dag. Jag åker ju nämligen buss tidigare än vanligt (6.30) that is paaain! 4:a veckors slit framöver dårra. Det kan jag behöva.
Förresten det är helt sjukt. Idag joinade jag min farmor efter skolan och blev ju såklart bjuden på fika. Ni vet de där Ballerina kladdkakakexen? Asssa shiiiit dom är verkligen to die for! Jag är en riktig sucker för dom.... Sjukt goda :D!
Aja ikväll inväntas ridhuset... klockan halv 9 ikväll kommer jag vara på plats. Undrar hur mycket klockan blir innan jag kommer hem?
Förresten idag är det förbjudet för mig att vara inne på facebook. Okej, jag klarade inte det riktigt då jag gick in direkt när jag kom hem... Dåligt Sannie. Men jag ska iaf försöka införa fler dissafacebooksförbud. Detta av anledningen att jag bli depp över allt och alla haha.. Jag säger som Nils! Bättre att va inne på face på helgerna då alla skriver "en pizza hade varit fetenice nu!" eller "vafan hände igår?" eller "alkohol och pardi" mm.. Ja menar mycket bättre än "tränat som tusan idag", "gymmet" eller "biblioteket". Det känns bara jobbigt att alla ska vara så duktiga hela tiden ;) Dessutom blir man ju paranoid av allt snokande.... Finns på luren om ni vill något!With love/ Sannie

Kommentera

Publiceras ej