känslomässigt labil!

0kommentarer

Hejsan! Ush allt känns sjukt jobbigt nu förtiden. Får inte alls något gjort längre. Jag har alltid varit van vid att vara duktiga Sandra. "Sandra som är så snäll" "Sandra, hon gör alltid sina läxor" "Sandra som sköter sig" "Sandra som håller på med hästar, duktig, säll". Jag vet i fan assa. Vad händer, är det nu jag ska göra revolt eller? Jag missade föreläsningen idag och vaknade av att de ringde från jobbet(Skyddat nr). Det är så illa verkligen. För övrigt är jag skitäcklig och har inte duschat håret på tre dagar, fyfan vilket jäkla drägg.
Nu är klockan mycket och det enda jag hunnit med idag är att plocka i ordning på mitt rum. Jag borde egentligen plugga. MEN jag måste ju duscha! och sen ska vi åka till ridhuset ikväll så är väll hemma vid 22 typ. Life is a mess. Mitt mål blir att sitta uppe hela natten och plugga, det få bli min dom! Rätt åt mig.
Aja nog av depp! Det är faktiskt viktigt att se livet från den ljusa sidan också. Man kan inte alltid lika på topp och vara alla till hands. Alla har vi vara up and downs.Jag kan ju faktiskt glädja mig åt att vara ägare till en fin häst. Nu ska jag göra något åt mitt skatbo till hår!
Hejsan! Ush allt känns sjukt jobbigt nu förtiden. Får inte alls något gjort längre. Jag har alltid varit van vid att vara duktiga Sandra. "Sandra som är så snäll" "Sandra, hon gör alltid sina läxor" "Sandra som sköter sig" "Sandra som håller på med hästar, duktig, snäll". Jag vet i fan assa. Vad händer, är det nu jag ska göra revolt eller? Jag missade föreläsningen idag och vaknade av att de ringde från jobbet(Skyddat nr). Det är så illa verkligen. För övrigt är jag skitäcklig och har inte duschat håret på tre dagar, fyfan vilket jäkla drägg.
Nu är klockan mycket och det enda jag hunnit med idag är att plocka i ordning på mitt rum. Jag borde egentligen plugga. MEN jag måste ju duscha! och sen ska vi åka till ridhuset ikväll så är väll hemma vid 22 typ. Life is a mess. Mitt mål blir att sitta uppe hela natten och plugga, det få bli min dom! Rätt åt mig.
Aja nog av depp! Det är faktiskt viktigt att se livet från den ljusa sidan också. Man kan inte alltid lika på topp och vara alla till hands. Alla har vi vara up and downs.Jag kan ju faktiskt glädja mig åt att vara ägare till en fin häst. Nu ska jag göra något åt mitt skatbo till hår
!

Kommentera

Publiceras ej