livets 24 h är för få för mitt liv.

0kommentarer

Visst kan det vara väldigt skönt att vara hemma och ha lite ledigt från skolan på veckorna. MEN jag klarar typ inte riktigt av det.. Jag blir så fruktansvärt rastlös. Igår kollade jag på film mitt i natta. (Nattbuss 807) tro jag den hette. Skulle egentligen kolla "Love and other drugs" men självklart skulle det tar tusen år innan den blev nerladdad, för att tillslut inte funka alls.
Idag hade jag planerat att träffa en vän på kvällen. Det blev dock inte så eftersom att ridhuset inte var ledigt förrän efter 18.30. Jag HATAR DET! Jag är så jävulskt trött att fära till ridhuset varje gång. Det tar sån TID och det är äckligt kallt, vilket gör att fötterna fryser sönder typ. Aja så nu får jag kolla på världens bästa pogram själv(SVENSK MAFFIA, missa inte det!) stor tår i ögat.
Idag har jag förövrigt konstaterat att min häst är galen. Han är så jäkla busig. Jag tror det är den här jäkla blåstens fel. Det lixom kryper i kroppen på honom och han ser och hör saker hela tiden! Han gör vad som helst bara han få bocka, spralla och leva loppan. Man kan nästan tror att han gå på LSD.. Aja min häst är väll en liten gangster dåra, det är väll bara att gilla läget. FÖRRESTEN bet han mamma i fingret så att det började blöda skitmkt... Stackars mami.. :(
Nu ska jag hitta någon bra film så länge. Fy vad jag hatar dessa ensamma och tråkiga stunderna inne på mitt stökiga rum. Jag vill fly.
Puss Sannie

Kommentera

Publiceras ej