när busigheten kommer ifatt verkligheten

0kommentarer

Hej kära blogg!
Ni som inte tkr det är roligt att läsa om min skola och mitt pluggande kan hoppa ner till fettexten nedandör istället!
Idag känns det som jag har hittat tillbaka till mitt gamla jag igen. Ni som har läst min blogg vet ju att jag har haft lite svårigheter med att hitta motivationen osv i skolan. Nu känns det konstigt nog som den är tillbaka! Igår satt jag uppe halva natten och skrev på litteraturanalysen som vi skulle ha på seminariet idag, Vad händer? jo vi ska sitta i grupper och diskutera det. BIG FAIL haha, det innebär att jag inte hade behövt lägga manken till så värst mkt ;)
Vidare var jag på teater idag och jag måste medge att mitt lokalsinne är ju förbannat bra. Det måste betyda att jag är menad att bo i en storstad och inte fuckin *** Skogen? Hur som helst lyckades jag på tio min ströva mot Ringsberg som låg ute vid ghettot typ?
Om ni vill veta vad jag har gjort fram tills nu så har jag återigen gjort det nödvändiga. Nämligen skolarbete. Jag har skrivit tre sidor inför i morgon och det känns fruktansvärt bra att ha det gjort =). Ush mkt skrivande om skolan nu, vilket jag förstår inte intresserar er ett enda dugg.
Men ni kanske intresserar er för det här?

* Jag tror jag lider av vätskebrist. Jag är sjukt dålig på att dricka (vatten). Idag när jag var på toaletten för att kissa luktade mitt kiss kalaspuffar. Det roliga är att jag inte har ätit det ens? Måste vara ett tecken på vätskeförlust eller något?


* Jag är rädd för att jag har fått svinkoppor. Ett äckligt, sårigt, varigt märke på örat-OCH jag kan inte låta bli att peta på det med mina smutsiga fingrar. Det gör ont nu också, kan inte ens sova med huvudet på den sidan.

* Jag kände mig sådär busig innan. Ni vet sådär så man bara vill tackla ner någon och borra ner sig i någons famn och snooza och skeda, klia på ryggen osv miiiiiwww. Jag blir alldeles varm i kroppen. Den där någon finns dock inte.

* Imorgon rullar cashen in på mitt konto. Det är inte sant. Jag ska spendera de väl i klädaffärerna under min stora håltimme!

* På Lördag vankas det klassfest och jag är riktigt taggad inför detta. Lets go bananas!!!

* Jag skulle vilja att en person gjorde mig glad, lycklig, tillfredställd och ensamslös- Helst imon TACK!

* Förresten  två personer i min basgrupp är min idoler. Hoppas inte dom ser detta nu^^ Jag höll
på att skratta sönder mig om jag inte lyckats bita mig i läppen och tänkt på något osexigt. Två tjejer i min basgrupp gör min dag. Den ena kommer nästan alltid försent och ska alltid ursäkta sig med en massa ursäkter så att det låter värre än vad det är (även om det nu är sant det som sägs). Den andra tjejen prata på ett skitcoolt sätt. Typ skit dryg i rösten och med en ängslig klang så att allt hon säger uppfattas lika allvarligt som jorden skulle gå under typ.

HAHAHA passar bra att jag uttrycker mig så pass fördomsfullt, när vi precis har pratat idag om vikten av att lära känna folk och vår professionalitet i vår kommande yrkesroll. MEN SLOW DOWN PARTNER, detta e privat ;) Desutom har jag inte emot dessa tjejer för fem öre, bara en kul grej jag lagt märke till. Undra vad dom tkr om mig egentligen?







Kommentera

Publiceras ej