alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller.

1kommentarer

Tjooo! Hemkommen efter en bussresa på ca 1h och 20 min. Skönt när man festade sönder igår? hmm nae. Nu ska jag i alla fall berätta om gårdagens galej.
Hur som helst, kort sammanfattat: Skitskoj! Spenderade förberedelser inför kvällen hos ca, (katten)
mycket dajligt må ja säga =) Därefter lyckades vi hamna på en bra förfest tack vare lirarens lirare..Jag talar givetvis om Romeo. Anyway, jag har tidigare nämnt i bloggen att jag ska hålla mig borta från shottande. Lyckades jag? svar: NEJ!... Däremot har jag lärt mig så mycket som att shotta ren sprit det går bara inte. Om jag väljer att dricka laktrisshots så fungerar det under kvällen, men resultera till mindre roligheter nästa dag. Vi var på Stallarna igår, jag gillade det! Kom inte riktigt ihåg vad de spelade för musik, men det var skönt drag lixom.
Nu till dagens händelser!
Vaknade upp och tänkte "Yes jag mår rätt bra ändå".. Sov vidare.. Vaknade igen och befarade "ja, jag mår rätt bra ändå".. Vaknar upp igen "TÖÖÖRSTIG" ja ni fattar. Fick ett glas efterlängtat juice och det skulle jag dock inte har druckit. Hela magen vände sig och en spyattack var redo för take off. Stod vid en bussstation med en hel barnfamilj och några sminkade bitches. Vad skulle jag göra? Jo bara gilla läget som jag bruka säga. Behöver jag säga mer än så? Jag tror iaf ingen la märke till min take off, lite positivt ändå. Kommer in till Växjö centrum och mår sämst. Take off nr 2 var redo igen. Varför!? Mitt på stan, bland folk och inga ställen  att komma i skymundan. Det var den morgondagen det. Nu är jag hemma i skogen, Ljungby! Känns bra. Idag ska jag verkligen ta hand om mig själv. Häst, ansiktsmask, bra bok, filmer, och lite tilltugg på det ska nog göra susen.
Lär av dina misstag, även om dom är många. Sannie.

1 kommentarer

Syedgabrielle

14 Jun 2011 09:58

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

Kommentera

Publiceras ej