Tyda drömmar? Vad berättar mina drömmar...

0kommentarer

Jag har glömt berätta om min sjuka dröm jag hade i natt. Det värsta av allt var att den kändes så jävulskt verklig. Så verklig att jag var tvungen att kolla på vad den drömmen kunde betyda. Lixom som flera ggr har jag drömt att jag tappat eller slagit ut tänder, vilket enligt drömtydare betyder att en förändring i ens liv skulle ske- och det gjorde de också! SICK!
Aja nu till min dröm jag hade igår. Jag drömde att jag försökte hjälpa min kompis som jag var hemligt förälskad i. Han höll dock till med droger och kriminalitet, så mycket visste jag. Nu ringde han min telefon och sa att han behövde min hjälp! Han hade gjort en dum grej sa han och de var ute efter honom. Eftersom jag är så snäll som backar upp till mina kompisar i ur och skur så skulle jag ju självklart hjälpa honom. Jag skulle hålla han gömd. Det värsta var att polisen(CSI) hade spårat mitt nummer eftersom han ringt till mig. Nu letade de efter mig också och trodde att jag med var inblandad... Hur som helst befann vi oss i en tunnelbana typ, jag tror det var utomlands eller något. Det var en jäkla folkmassa och en fet polissnut hade fått syn på mig och min vän trots att vi försökte vara så diskreta som möjligt. Jag sprang och jag sprang... Jag kom ingen vart. Det gick jätte segt! Blev vi fast nu skulle det förändra hela våra liv berättade min kompis när vi vid en sjö lyckats komma bort och kippa efter andan. En maffia var ute efter oss.
Den här storyn är helt sjuk! Jag kan se det framför mig också. Jag orkar inte berätta hela händelsen, för då orkar ni inte läsa, men med dessa begrepp konstatera drömtydaren följande:

VAPEN: Varnar för att du blir orättvist behandlad.

TELEFON: Drömmer du att telefonen ringer betyder det att en vän väntar på dig och det är bråttom!

SPRINGA: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.

JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.

FLY: en dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

Är det det såhär det är? Läskigt. Eller är det bara helt enkelt så att jag glott för mycket på film den senaste tiden?
The truth is out there ;)
Sannie

Kommentera

Publiceras ej